مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 فروردین 1401 ساعت 00:072022-04-08فرهنگي

پیروز رقابت تلویزیون و نمایش خانگی در آغاز 1401 کدام بود؟


نوروز امسال، رقابت تلویزیون و شبکه نمایش خانگی بر سر تصاحب مخاطب، از سال های گذشته محسوس تر بود.

رقابت میان رسانه ای که همچنان پربیننده ترین در کشور و رایگان است با رسانه ای کم سن و سال تر که به دنبال جذب بهترین هنرمندان و کمترین سانسور، - برای کسب رضایت بیشتر مخاطب می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تلویزیون در نوروز سال 1401 هم همانند سال های پیشین، چند سریال و چندین ویژه برنامه نوروزی را از شبکه های مختلف سیما پخش کرد.

اما امسال شبکه نمایش خانگی که چند سالی می شود در رقابت با تلویزیون سریال ها و برنامه های پرهزینه و بعضا پرمخاطبی را تولید می کند، بیش از سال های قبل با تولیداتش خودنمایی کرد و عرصه را برای تلویزیون بیش از پیش تنگ کرد.

البته اینکه تلویزیون همچنان پر مخاطب ترین رسانه است و به ویژه در شهرستان ها و مناطق کم برخوردارتر مخاطبان زیادی دارد، امری بدیهی و پذیرفته شده است اما حضور و رقابت شبکه خانگی هم چیزی نیست که تلویزیون بتواند نادیده اش بگیرد.

در ادامه این گزارش نظر چند تن از شهروندان و مخاطبان این دو رسانه را درباره عملکرد تلویزیون و شبکه نمایش خانگی در ایام نوروزِ سال جاری، جویا شده ایم و از آن ها خواسته ایم که برنامه ها و سریال های محبوب نوروزی شان را نام ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیروز رقابت تلویزیون و نمایش خانگی در آغاز 1401 کدام بود؟

پیروز رقابت تلویزیون و نمایش خانگی در آغاز 1401 کدام بود؟