مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 23:272022-04-08اقتصادي

چراغی که روشن شد...


این روزها خیابان ها، مراکز خرید، بازارچه ها و حتی بساط دستفروش ها شاهد حضور مشتریان و زائرانی است که مدت ها بود به مشهد برای زیارت امام رضا (ع) سفر نکرده بودند.

- ایسنا/خراسان رضوی این روزها خیابان ها، مراکز خرید، بازارچه ها و حتی بساط دستفروش ها شاهد حضور مشتریان و زائرانی است که مدت ها بود به مشهد برای زیارت امام رضا (ع) سفر نکرده بودند.

چراغ بازارهای قدیمی و مهم مشهد پس از مدت ها خاموشی رفته رفته با افزایش تعداد افراد واکسینه شده و کاهش آسیب های ناشی از کرونا در نوروز 1401 و میزبانی از زائران امام مهربانی ها پر فروغ و روشن شده و بازارها در سطح مشهد جان تازه ای به خود گرفته است.

سری به بازارهای مشهد می زنیم تا از نزدیک وضعیت فروش مغازه ها و خرید مردم را ببینیم.

یکی از فروشندگان نقره در اطراف حرم مطهر رضوی در گفت وگو با ایسنا می گوید: بازار فروش اصناف نسبت به سال گذشته بسیار رونق گرفته است و فروش واحد صنفی ما 60 درصد در نوروز افزایش داشته است.

در طول دو سال گذشته کسبه صنف نقره فروشی ضرر و زیان زیادی را متحمل شدند، اگرچه این زیان ها هم اکنون چندان جبران نشده، اما تا حدی وضع فروش بهتر است.

وی ادامه می دهد: روزانه در دو شیفت برای خدمت رسانی به زائران فعالیت می کنم و بیشتر مشتریان ما گردشگران و زائران داخلی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغی که روشن شد...

چراغی که روشن شد...