مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 21:272022-04-08بين الملل

گروه های مقاومت تا اخراج کامل آمریکا سلاحشان را زمین نمی گذارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فالح الفیاض رییس سازمان الحشد الشعبی عراق در گفتگو با کانال الشرقیه عراق با بیان اینکه گروه های مسلح مقاومت در عراق مشکلی در تحویل همه سلاح های خود ندارند، - رییس سازمان الحشد الشعبی ضمن تاکید بر اینکه هیچ ارتباطی بین این سازمان با عملیات های گروه های مقاومت عراق وجود ندارد، گفت که گروه های مقاومت تا اخراج کامل نظامیان آمریکایی سلاحشان را زمین نمی گذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، فالح الفیاض رییس سازمان الحشد الشعبی عراق در گفتگو با کانال الشرقیه عراق با بیان اینکه گروه های مسلح مقاومت در عراق مشکلی در تحویل همه سلاح های خود ندارند، گفت:این امر تا پس از تشکیل دولت جدید و خروج نیرو های آمریکایی از کشور اتفاق نخواهد افتاد.

الفیاض همچنین تاکید کرد که الحشد الشعبی پیش تر با درخواست مقتدی الصدر رهبر جریان صدر موافقت کرده که خواستار تحویل سلاح گروه های مقاومت به سازمان الحشد الشعبی در عرض چند ماه شده بود.

مقتدی الصدر رهبر جریان صدر در جریان رایزنی ها برای تشکیل کابینه جدید عراق موضوع تحویل سلاح گروه ها مقاومت در ازای مشارکت الحشد الشعبی در کابینه را مطرح کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های مقاومت تا اخراج کامل آمریکا سلاحشان را زمین نمی گذارند

گروه های مقاومت تا اخراج کامل آمریکا سلاحشان را زمین نمی گذارند