مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 15:022022-04-08سياسي

طرح های آمریکا در منطقه شکست خورده است


طرح های آمریکا در منطقه شکست خورده و مفتضحانه از منطقه نیروهای خود را خارج کردند.

- به گزارش، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، قصه برجام برای مردم ایران درس های فراوانی داشت و بدعهدی و چهره واقعی دشمنان را شفاف تر کرده و در نتیجه مردم بی دشمنان بی اعتماد تر شدند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به دستیابی به اهداف بلند با تکیه بر توان داخلی میسر است و ایران با تکیه بر توان داخلی هسته ای شد، بیان کرد: امروز ایران اسلامی موشک نقطه زن و ماهواره بر دارد و دشمنان سعی می کنند ایران را با ایجاد مشکل اقتصادی و تحریم عقب نگه دارند و مانع از پیشرفت ایران شوند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه همه دنیا به زودی می بینند که در گام دوم انقلاب جوانان ایران اسلامی با قدرت طی مسیر می کنند، ادامه داد: مردم ایران بیش از 40 سال است که در مقابل دشمنان مقاومت و در مقابل هجمه ها ایستادگی کرده اند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان البرز با بیان اینکه 20 فروردین روز ملی فناوری هسته ای است، گفت: زمینه ایجاد رابطه با آمریکا این است که آمریکا دست از دشمنی با ایران بردارد و بیان رهبری معظم انقلاب این است که راه عقلایی دست برداشتن از دشمنی با ملت ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های آمریکا در منطقه شکست خورده است

طرح های آمریکا در منطقه شکست خورده است