مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-08سياسي

حادثه مشهد کار مشتی تکفیری خبیث بود/ دست دشمن برای ملت ایران رو شده است


دشمن کورخوانده که فکر کند می تواند با اختلافات قومی و مذهبی جامعه را به جان هم بیاندازد.

اینها مشتی خبیث تکفیری هستند که رسوا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان، اردوگاه رزم با دشمن درون و بیرون است و تلاش کنیم تا تاکتیک های رزم با دشمنان را در این ماه عزیز بیاموزیم و با خودسازی و خداپرستی به سمت قرب الهی گام برداریم.

وی با بیان این که خدا خودش پاداش روزه است، افزود: این نشانه عظمت ماه رمضان است که خدا خودش را پاداش روزه داری و پرهیزکاری قرار داده است و سعی کنید که حتی برای نوشیدن جرعه ای آب، سحر بیدار شوید و از فیض سحر خود را محروم نکنید ولو با سجده ای و خواندن نماز کوتاهی.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، درک فیوضات شبهای قدر را در گروی پارسایی و تلاش برای فهم رمضان دانست و گفت: برکات این ماه به قدری گسترده و فراوان است که در ابعاد آن نمی توان مثالی زد.

حجت الاسلام عباد ی زاده با اشاره به سالروز رحلت حضرت خدیجه (س)، عنوان داشت: حضرت رسول تا زمانی که حضرت خدیجه زنده بود، همسر دیگری اختیار نکرد و این نشانه عظمت این بانو در نزد رسول مکرم اسلام است و او مادر امت و مظلوم است و به لحاظ نسب از پاک ترین قوم ها بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه مشهد کار مشتی تکفیری خبیث بود/ دست دشمن برای ملت ایران رو شده است

حادثه مشهد کار مشتی تکفیری خبیث بود/ دست دشمن برای ملت ایران رو شده است