مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 14:222022-04-08اقتصادي

راه آهن بستان آباد- تبریز تا سه ماه آینده تکمیل می شود


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: راه آهن بستان آباد - تبریز با تامین 500 میلیارد تومان اعتبار در سه ماه آینده تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خیرالله خادمی در حاشیه بازدید از ایستگاه راه آهن خاوران و خط آهن تبریز- بستان آباد با بیان اینکه خط آهن بستان آباد- تبریز، مهم ترین مسیر ریلی شمال غرب کشور است، گفت: با برنامه ریزی منسجم از سفر آتی رییس جمهوری به آذربایجان شرقی نهایت بهره را خواهیم برد و با تأمین اعتبار و تزریق مالی به سیستم پیمانکاری و بخش اجرایی حداکثر تا سه ماه آینده شاهد اتمام و بهره برداری از این پروژه خواهیم بود.

وی گفت: این پروژه اولین پروژه ریلی خواهد بود که حداکثر تا اوایل تابستان توسط دولت مردمی آیت الله رییسی به بهره برداری خواهد رسید.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در بازدید از قطعه شش آزادراه تبریز- ارومیه، با اشاره به اینکه 480 کیلومتر آزادراه برای آذربایجان شرقی طراحی شده که 4 آزادراه مهم در حال انجام است، افزود: 670 کیلومتر بزرگراه هم در برنامه کاری است که 230 کیلومتر آن اجرا شده و بقیه طی 4 سال به اتمام خواهد رسید.

وی اظهار داشت: امیدواریم تعهدات دولتی آزادراه های استان به صورت مستمر تأمین شده و تعهدات بخش خصوصی هم به موقع عملی شود تا در مدت زمان مشخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن بستان آباد- تبریز تا سه ماه آینده تکمیل می شود

راه آهن بستان آباد- تبریز تا سه ماه آینده تکمیل می شود