مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 11:222022-04-08سياسي

خانه احزاب خراسان شمالی از سیاسی بازی خارج می شود


به دنبال این هستیم که خانه احزاب استان را از سیاسی بازی و سیاسی کاری خارج کرده و در کنار احزاب اصولگرا و اصلاح طلب و مستقلین مطالبات مردمی را پیگیری کنیم.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس خانه احزاب خراسان شمالی گفت: به دنبال این هستیم که خانه احزاب استان را از سیاسی بازی و سیاسی کاری خارج کرده و در کنار احزاب اصولگرا و اصلاح طلب و مستقلین مطالبات مردمی را پیگیری کنیم.

سید میکاییل محمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه احزاب در خراسان شمالی مدت زیادی است که از مردم فاصله گرفته اند، اظهار کرد: احزاب با مردم فاصله بسیاری دارند و اکنون تلاش بر این است که با سرعتی بالا از حرف زدن خارج شده و به عمل برسیم.

وی با اشاره به دومین جلسه رسمی خانه احزاب که هفته گذشته برگزار شد نیز افزود: در این جلسه نمایندگان احزاب استانی اصولگرا، اصلاح طلب و مستقلین به صورت رسمی دور هم جمع شده و بر این اساس برای موضوعات مهم استان و برنامه های توسعه محور، تبادل نظر کردند.

محمدی ادامه داد: در این جلسه نیز قرار شد تا برگزاری این جلسات، ماهانه ادامه داشته باشد و در هر جلسه به یکی از موضوعات حوزه های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، خانواده، آموزش و پرورش، فرهنگ و هنر، پزشکی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه احزاب خراسان شمالی از سیاسی بازی خارج می شود

خانه احزاب خراسان شمالی از سیاسی بازی خارج می شود