مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 10:322022-04-08سياسي

نقطه نظرت نماینده ولی فقیه در خصوص شهرستان شدن چاروسا و راه اندازی بنیاد علوی


نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح مصلای نماز جمعه قلعه رییسی گفت: نباید فکر کنیم که با راه اندازی شعبه بنیاد علوی تمام مشکلات چاروسا برطرف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قلعه رییسی آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح مصلای نماز جمعه قلعه رییسی با بیان اینکه مصلای نماز جمعه یک پایگاه چند منظوره است تصریح کرد: مصلا پایگاه انقلاب و پایگاه اجتماعی مردم است و به برکت نظام جمهوری اسلامی مصلاها و نماز جمعه ها پایگاه انقلاب و مقاومت مردم شدند.

وی گفت: در مقابل همه دشمنی ها علیه انقلاب رخ می دهد و آن جایی که همیشه مکان مقابله با توطئه ها بوده پایگاه های نماز جمعه هستند که باید از مردم بخش چاروسا و شهر قلعه رییسی به خاطر حضور همیشگی و با صلابت در نماز جمعه قدردانی کرد.

وی گفت: مردم شهر قلعه رییسی مردمی همیشه در میدان بوده و پای انقلاب ایستادند که قابل تقدیر است و یکی از معیارهای مهم که دشمن از آن هراس دارد پایگاه نماز جمعه است و هر هفته در حدود 900 نقطه در کشور برگزار می شود و نماز جمعه ها تبدیل به قلعه های نفوذ ناپذیر اسلام و انقلاب بوده و دشمن در تلاش است این جایگاه را تضعیف کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقطه نظرت نماینده ولی فقیه در خصوص شهرستان شدن چاروسا و راه اندازی بنیاد علوی

نقطه نظرت نماینده ولی فقیه در خصوص شهرستان شدن چاروسا و راه اندازی بنیاد علوی