مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 19:522022-04-07سياسي

جانمایی آرامستان بهارستان تا یک ماه دیگر انجام می شود


با محوریت معاونت عمرانی استانداری جلسه ای برای جانمایی آرامستان بهارستان به زودی برگزار و حداکثر تا یک ماه آینده این جانمایی انجام می شود.

- ایسنا/اصفهان استاندار اصفهان گفت: با محوریت معاونت عمرانی استانداری جلسه ای برای جانمایی آرامستان بهارستان به زودی برگزار و حداکثر تا یک ماه آینده این جانمایی انجام می شود.

سید رضا مرتضوی، عصر امروز(پنجشنبه، 18 فروردین) در حاشیه جلسه شورای اداری استان اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: پیرو جلساتی که در شهرستان های مختلف داریم با هماهنگی که با فرمانداری شهرستان اصفهان انجام دادیم، مقرر شد با توجه به وسعت اصفهان به مناطق مختلف این شهرستان سفر کنیم تا از مشکلات این مناطق با حضور دستگاه های مختلف استان اصفهان مطلع شویم تا بهتر بتوانیم این مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: امروز از مناطق و پروژه های مختلف شهر بهارستان و مناطق قلعه شور، کوی راه حق و روستاهای اطراف آن بازدید کردیم.

با توجه به وسعت و جمعیت زیاد شهر بهارستان، مراکز درمانی و بهداشتی کافی در این شهر وجود ندارد و تنها یک پایگاه جامع سلامت در این منطقه وجود دارد که مقرر شد با توجه به پیشنهادی که دانشگاه علوم پزشکی داشت دو پایگاه جدید هم در بهارستان احداث و کلنگ زنی آن تا دو روز دیگر انجام شود و حداکثر تا پایان سال به چرخه خدم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانمایی آرامستان بهارستان تا یک ماه دیگر انجام می شود

جانمایی آرامستان بهارستان تا یک ماه دیگر انجام می شود