مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 16:122022-04-07ورزشي

تلاش مشاور مغضوب شهاب؛ خطر خطیر اطراف فدراسیون فوتبال


علی خطیر را لابد می شناسید؟ یکی از چهره های جنجالی و علاقمند به حضور و فعالیت در عرصه مدیریت فوتبال که نامش تقریبا از اوایل دهه 90 به شکل های مختلف در فوتبال ایران مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، این مهره خارج نشین که بعداز مدتی معاونت دبیرکلی در دوره محمدرضا ساکت و درگیری معروف با دستیار کی روش در کمپ تیم ملی، به استقلال گره خورد و مدتی نیز همه کاره این باشگاه محسوب می شد، حالا بار دیگر علاقمند به حضور دوباره در فدراسیون فوتبال است اما در پست و جایگاهی بالاتر که از راه ریاست شهاب الدین عزیزی خادم به آن نرسید.

خطیر زمانی به عنوان معاون دبیرکل فدراسیون همچنین دوره دیگری معاون باشگاه استقلال از چهره های خبرساز فوتبال به شمار می رود.

حامیان و نزدیکانش او را به عنوان مدیری توانمند و متخصص معرفی می کنند و مخالفان و دشمنانش اتهامات بعضا سنگینی را به او نسبت می دهند.

با این وجود آنچه در خصوص علی خطیر برای دو طرف اثبات شده به نظر می رسد این است که معمولا در زمان تصدی مسئولیت به کانون جنجال و حاشیه مبدل شده ، در فضای رسانه ای و مجازی اخبار ، تحلیل ها و گزارش های حواشی زیادی در خصوص او مطرح بوده و البته بارها اقدام به شکایت کرده و یا از وی شکایت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش مشاور مغضوب شهاب؛ خطر خطیر اطراف فدراسیون فوتبال

تلاش مشاور مغضوب شهاب؛ خطر خطیر اطراف فدراسیون فوتبال