مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 15:122022-04-07پزشكي

اخذ مجوز افزایش مراکز درمان اعتیاد با سرعت بیشتری انجام شود


استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر ضرورت ایجاد مراکز ماده 16 و 15 درمان اعتیاد در این استان گفت: برای اخذ مجوزهای افزایش مراکز ماده 16 و 15 باید پیگیری های لازم صورت گیرد.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر ضرورت ایجاد مراکز ماده 16 و 15 درمان اعتیاد در این استان گفت: برای اخذ مجوزهای افزایش مراکز ماده 16 و 15 باید پیگیری های لازم صورت گیرد.

جواد قناعت، امروز پنجشنبه 18 فروردین در نخستین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی در سال 1401 بر همراهی دانشگاه علوم پزشکی برای تامین پزشک مورد نیاز مراکز درمانی تاکید کرد و افزود: زیرساخت های لازم در ایستگاه های بازرسی استان به ویژه سهل آباد و علی آباد نیز با همراهی دستگاه های اجرایی تامین شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وی با بیان اینکه در مبارزه با مواد مخدر باید از همه توان استفاده کنیم متذکر شد: با توجه به رویکرد متفاوت دولت با استفاده بهینه و درست از ظرفیت ها، با دست خالی هم می توان کار کرد.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران در مقابله با مواد مخدر سرآمد دنیاست گفت: توفیقات ایران در مقابله با مواد مخدر، بی نظیر و قابل تقدیر است و به رغم توفیقاتی که در این حوزه رقم خورده اما در بخش پیشگیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ مجوز افزایش مراکز درمان اعتیاد با سرعت بیشتری انجام شود

اخذ مجوز افزایش مراکز درمان اعتیاد با سرعت بیشتری انجام شود