مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 14:322022-04-07اقتصادي

تقویت گردشگری نمین جزو برنامه پیشرفت استان اردبیل است


برنامه پیشرفت استان اردبیل برای هر یک از شهرستان ها با توجه به ظرفیت های آن تدوین شده و تقویت گردشگری نمین در همین راستا ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدحامد عاملی ظهر امروز در نشست تدوین نهایی و هماهنگی اجرای برنامه پیشرفت شهرستان نمین اظهار کرد: برنامه پیشرفت استان اردبیل برای هر یک از شهرستان ها با هدف تکمیل پروژه های مهم و توجه به ظرفیت های آن تدوین شده و تقویت گردشگری و تکمیل واحدهای صنعتی نمین در همین راستا ضروری است.

وی افزود: تلاش برای تامین آب برای صنعت و گلخانه ها در اسرع وقت، تکمیل و راه اندازی بیش از 14 طرح نیمه تمام صنعتی، توسعه اقامتگاه های بوم گردی و گردشگری ورزشی از جمله برنامه هایی است که در اولویت اقدامات سال جاری برای این شهرستان قرار دارد.

استاندار اردبیل ادامه داد: اجرای سد عنبران، تقاطع غیرهمسطح نمین، راه گردشگری نمین - فندق لو و تسریع در تونل کنارگذر حیران از دیگر پروژه های لحاظ شده در برنامه پیشرفت نمین است.

توسعه کشت گیاهان دارویی در برنامه پیشرفت نمین قرار دارد عاملی بیان کرد: با توجه به قابلیت های کشاورزی در نمین، توسعه کشت گیاهان دارویی، ارتقای دانش فنی بهره برداران کشاورزی و امکان سنجی و کشت باغات میوه های دارای ارزش صادراتی از جمله برنامه های این شهرستان در حوزه کشاورزی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت گردشگری نمین جزو برنامه پیشرفت استان اردبیل است

تقویت گردشگری نمین جزو برنامه پیشرفت استان اردبیل است