مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-07اقتصادي

بازدید 12 هزار نفر از نمایشگاه عیدانه «فردوس»/ کمبود اعتبار سدی برای خدمت رسانی


شهردار فردوس با اشاره راه اندازی نمایشگاه عیدانه شهرداری در ایام نوروز با فعالیت 64 غرفه، گفت: خوشبختانه این نمایشگاه مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفت و بالغ بر 12 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

- حسین اکبری شهردار فردوس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار داشت: شهر فردوس یکی از مقاصد گردشگران به خراسان جنوبی بوده و نوروز امسال نیز به سبب پیش بینی حضور گسترده مسافران از این شهر، شهرداری فردوس اقدامات لازم را صورت گرفت.

وی با اشاره به راه اندازی نمایشگاه عیدانه شهرداری در آستانه عید نوروز با فعالیت 64 غرفه ویژه تولیدات خانگی و محصولات بومی و محلی این شهر، یادآور شد: این نمایشگاه در زمینی به مساحت 3 هزار متر راه اندازی و تولیدات و  محصولات 242 نفر از تولیدکنندگان شهرستان های فردوس و سرایان و همچنین غرفه های فرهنگی، کودک و کتاب، فروش گل و گیاه بود.

بازدید 12 هزار نفر از نمایشگاه عیدانه شهرداری فردوس شهردار فردوس با بیان اینکه این نمایشگاه با هدف حمایت از کسب و کارها، تولیدات خانگی و محلی و همچنین ایجاد شور و نشاط اجتماعی در سطح جامعه اجرا و تولیدکنندگان و غرفه داران، بالغ بر 6.

5 میلیارد ریال، فروش داشتند، افزود: خوشبختانه این نمایشگاه مورد استقبال پرشور مردم قرار گرفت و بالغ بر 12 هزار نفر از این نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 12 هزار نفر از نمایشگاه عیدانه «فردوس»/ کمبود اعتبار سدی برای خدمت رسانی

بازدید 12 هزار نفر از نمایشگاه عیدانه «فردوس»/ کمبود اعتبار سدی برای خدمت رسانی