مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-07سياسي

یک مدیر و یک پیمانکار به خاطر ترک فعل به دادستانی معرفی شدند


هر مدیری که مصوبات را اجرا نکند بعنوان ترک فعل به دادستانی معرفی خواهد شد و در همین راستا تا کنون یک مدیر و یک پیمانکار به دادستان معرفی شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از الیگودرز، امیر دالوند در دیدار با برخی خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: رسانه ها بعنوان چشمان تیز بین جامعه باید پرسشگر باشند و مطالبات را از مسوولان مطرح نمایند و تا زمانی که من در این شهر هستم اجازه نخواهم داد مدیری از خبرنگاران شکایت نماید.

  دالوند با اشاره به اینکه امنیت خط قرمز ما است، افزود: از دیدگاه من برای تامین امنیت ده ها هزار نفر جمعیت این شهر و جمعیت شناور اهمیتی ندارد 10 نفر هم تنبیه شوند.

  سرپرست فرمانداری الیگودرز با اشاره به اینکه مدیران ملزم به اجرای دقیق مصوبات هستند، افزود: هر مدیری که مصوبات را اجرا نکند بعنوان ترک فعل به دادستانی معرفی خواهد شد و در همین راستا تا کنون یک مدیر و یک پیمانکار به دادستان معرفی شده اند.

  دالوند در پاسخ به سوال خبرنگار ما در رابطه با دلیل عدم تعیین تکلیف فرمانداری الیگودرز و عدم برگزاری مراسم رسمی معارفه گفت: من سرباز نظام هستم و نیروی دولت و هم اکنون با حفظ سمت مدیر کلی بعنوان سرپرست فرمانداری منصوب شده ام و حتی پستی دیگر نیز به من پیشنهاد شده است اما وابسته به میز و صندلی نیستم و هرکجا که تصمیم گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مدیر و یک پیمانکار به خاطر ترک فعل به دادستانی معرفی شدند

یک مدیر و یک پیمانکار به خاطر ترک فعل به دادستانی معرفی شدند