مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 09:272022-04-07اقتصادي

6 هزار جهادگر استان سمنان به مناطق محروم اعزام شدند


رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با بیان اینکه شش هزار جهادگر استان به مناطق محروم اعزام شدند، گفت: بازسازی 26 روستا در بحث زلزله کرمانشاه با جهادگران سمنانی است.

- ، مهدی کاشفی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سپاه استان سمنان با اشاره به برگزاری 29 مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان نیز اظهار داشت: در این رزمایش نیز بیش از 410 میلیارد تومان کالا و خدمات در بین نیازمندان استان توزیع شده است همچنین در بحث رزمایش بهار خدمت در عید نوروز امسال نیز 650 گروه جهادی متشکل از شش هزار جهادگر به نقاط مختلف استان اعزام و کار خدمت رسانی به نیازمندان را انجام داده اند.

وی با بیان اینکه اصلی ترین هدف گروه های جهادی محرومیت زدایی است، تاکید کرد: در بحث زلزله کرمانشاه 26 روستا برای بازسازی به استان سمنان واگذار شد که با همت گروه های جهادی همه این روستاها کار بازسازی آنها با موفقیت انجام شد.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان افزود: در کرمانشاه با تلاش جهادگران استان کار بازسازی 70 منزل، ساخت 16 واحد و تحویل 250 کانکس به مردم زلزله نیز انجام شد.

مهدی کاشفی با بیان اینکه در جریان سیل پلدختر در استان لرستان نیز گروه های جهادی استان ورود بسیار موفقی داشته اند اظهار داشت: در همین زمان 150 گروه جهادی از استان سمنان به مناطق سیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار جهادگر استان سمنان به مناطق محروم اعزام شدند

6 هزار جهادگر استان سمنان به مناطق محروم اعزام شدند