مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 08:522022-04-07اقتصادي

مرکز تجارت برنج به خط ریلی متصل شود/سرمایه گذاری هزار میلیاردی


استاندارمازندران دربازدید از امکانات ایجاد شده در تنها مرکزبین المللی تجارت وپایانه صادرات برنج ایران مستقر درشهرستان آمل، پیشنهاد ایجاد خط جدید ریلی به این مرکز خبر داد.

- ، سید محمود حسینی پور این پیشنهاد را چهارشنبه شب در جریان بازدید از مرکز پایانه برنج ایران مطرح کرد و افزود: یک شرکت دولتی حوزه مهندسی و اجرای زیرساخت ها در چین در سفر روز 16 فرودین امسال به مازندران اعلام آمادگی کرد که در حد یک میلیارد دلار در قالب قرارداد 25 ساله ایران و چین برای اجرای طرح های زیرساختی، ریل، بنادر، ساختمان، سدسازی و بسیاری از طرح های زیرساختی دیگر آمادگی سرمایه گذاری در استان را دارد.

وی اضافه کرد، باید شرایط و مطالعات ایجاد خط ریلی به سمت این مرکز دیده شود و از توان سرمایه گذاری شرکت چینی در این طرح مهم استفاده کرد.

سفرای عضو اکو در پایانه برنج استاندار مازندران همچنین با بیان اینکه قابلیت های بالای پذیرش، سورتینگ، انبارداری، سالن معاملات و بورس برنج، از قابلیت های بالای مرکز بین المللی تجارت برنج در شهرستان آمل است، گفت: اجلاس کشورهای عضو اکو در مهرماه امسال را در پیش رو داریم و می توانیم از حضور سفرا و نمایندگان کشورهای عضو اکو برای معرفی ظرفیت های بیشتر استان استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز تجارت برنج به خط ریلی متصل شود/سرمایه گذاری هزار میلیاردی

مرکز تجارت برنج به خط ریلی متصل شود/سرمایه گذاری هزار میلیاردی