مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 07:572022-04-07اقتصادي

افتتاح 871 طرح بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان


در سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی 871 طرح عمرانی در سیستان و بلوچستان به بهره برداری خواهد رسید .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: این، 871 طرح عمرانی با اعتبار 454 میلیارد ریال شامل افتتاح 867 واحد مسکن روستایی و چهار طرح هادی روستایی است که در سیستان و بلوچستان به بهره برداری میرسد .

بیک مداح افزود: در این هفته از محل طرح ویژه مقاوم سازی مسکن روستایی در روستاهای استان ، کلنگ احداث هزار و 441 واحد مسکونی به زمین زده خواهد شد .

وی افزود : با احتساب این تعداد ، 118 هزار و 460 واحد مسکونی روستایی در استان مقاوم سازی شده اند که ضریب مقاوم سازی در استان را به 44 درصد ارتقا داده است وی تاکید کرد: هدف بنیاد مسکن این است که با ساخت سالیانه 10 هزار واحد مسکونی تا پایان سال 1410 ، تمامی منازل روستایی در استان مقاوم سازی شده باشند .

مدیر کل بنیاد مسکن استان همچنین خبر از آغاز عملیات اجرایی 823 واحد مسکن اقدام ملی در شهرهای زاهدان و ایرانشهر داد و گفت طرح شهر قدس زاهدان از طرح های ممتاز بلند مرتبه سازی در استان است که با بهره گیری از مشاوران و پیمانکاران توانمند در استان اجرا میشود .

وی ادامه داد: عملیات اجرای 8 طرح هادی روستایی نیز در شهرهای میرجاوه ، زهک ، سراوان ، خاش و ایرانشهر در این روزها از محل اعتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 871 طرح بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان

افتتاح 871 طرح بنیاد مسکن در سیستان و بلوچستان