مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 فروردین 1401 ساعت 06:322022-04-07سياسي

دیدار نماینده رییسی با خانواده طلبه های حادثه مشهد


نماینده ویژه رییس جمهور از جانب حجت الاسلام رییسی با خانواده طلبه های حادثه مشهد دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری به نمایندگی از رییس جمهور با خانواده شهید اصلانی روحانی شهید و همچنین خانواده حجج اسلام دارایی و پاکدامن مجروحین حمله تروریستی دیروز حرم مطهر رضوی دیدار کرد.

حجت الاسلام احمد صالحی در این دیدارها ضمن ابلاغ سلام رییس جمهور به ایشان، گفت: عناصر بدخواه و تفرقه افکن همواره ارزشمندترین و عزیزترین اقشار را برای رسیدن به مقاصد شومشان هدف قرار می دهند.

جریاناتی همچون حمله تروریستی تکفیری ها به مجلس و مرقد امام خمینی(ره) و جنایت اخیری که رخ داده بیانگر آن است که دشمنان، طلاب و روحانیون را به دلیل رسالت ارزشمند دینی شان و لباس گرانقدرشان هدف قرار می دهند.

رییس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با اشاره به تأثر فراوان آیت الله رییسی و دستور ویژه ایشان به دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی پیرامون این حادثه، تأکید کرد: در برابر جبهه وسیع کینه توزانه دشمن، به غیر از عزم راسخ و خطرپذیری و آمادگی برای حوادث راه دیگری نیست.

وی به فضیلت همزمانی شهادت حجت الاسلام اصلانی با ماه رمضان و محل شهادت وی در حرم مطهر رضوی اشاره کرد و گفت: همچنانکه مقام معظم ره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده رییسی با خانواده طلبه های حادثه مشهد

دیدار نماینده رییسی با خانواده طلبه های حادثه مشهد