مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 17:422022-04-06اقتصادي

دستاورد1.9 میلیاردی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی از نوغانداری


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: سال گذشته از محل پرورش نوغان بیش از یک میلیارد و 900 میلیون تومان سهم مددجویان تحت حمایت این نهاد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در نشست تخصصی نقش آفرینی در توسعه صنعت نوغان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با بیان اینکه سال گذشته مددجویان این نهاد موفق به تولید حدود 14 تن پیله تر ابریشم شدند، اظهارکرد: ارزش این پیله ها یک میلیارد و 900 میلیون تومان بود که به صورت مستقیم از مددجویان خریداری شد.

وی گفت: طی سال گذشته 372 جعبه تخم نوغان بین خانواده های تحت حمایت ساکن در منطقه راز و جرگلان توزیع شد که از این محل حدود  تن 14 پیله تر ابریشم برداشت شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یکی از اقدامات این نهاد در سال جاری را تقویت صنعت نوغان در استان از جمله در منطقه راز و جرگلان برشمرد و افزود: از سال گذشته اقدامات قابل توجهی در این حوزه در جهت توانمند سازی خانواده های تحت حمایت این نهاد انجام شده است.

الهی راد بیان کرد: انعقاد تفاهم نامه با جهاد کشاورزی، خرید تضمینی محصولات 10 درصد بالاتر از ارزش واقعی بازار، ایجاد مرکز تخصصی نوغان در شهرستان راز و جرگلان و توزیع جعبه های رایگان پیله ابریشم از جمله اقدامات مهم این نهاد در حوزه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاورد1.9 میلیاردی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی از نوغانداری

دستاورد1.9 میلیاردی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی از نوغانداری