مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 17:122022-04-06اجتماعي

استفاده از ظروف پلاستیکی یکبارمصرف در ابوظبی ممنوع می شود


اداره محیط زیست ابوظبی همچنین با مشارکت بیش از 30 شرکت خصوصی و دولتی در حال انجام یک تحقیق گسترده ، دقیق و جامع درباره پیش نیازها و زیرساختهای لازم برای جمع آوری بطری های آب پلاستیکی یکبار مصرف در ازای تشویق و پاداش است.

- اداره محیط زیست ابوظبی همچنین با مشارکت بیش از 30 شرکت خصوصی و دولتی در حال انجام یک تحقیق گسترده ، دقیق و جامع درباره پیش نیازها و زیرساختهای لازم برای جمع آوری بطری های آب پلاستیکی یکبار مصرف در ازای تشویق و پاداش است.

کمیته محیط زیست ابوظبی اعلام کرد :بر اساس برنامه هماهنگ مقابله با استفاده از پلاستیک های یکبار مصرف که توسط این مرجع در سال 2020 راه اندازی شده است، استفاده از کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف از اول ژوئن 2022 (تیرماه امسال) در شیخ نشین ابوظبی ممنوع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از پایگاه خبری السومریه ،طرح هماهنگ منع استفاده ازظرف پلاستیکی یکبار مصرف که برای نخستین بار در منطقه اجرایی می شود شامل کاهش تدریجی محصولات پلاستیکی یکبار مصرف است که در سرتاسر ابوظبی مورد استفاده قرار می گیرند، این برنامه همچنین براساس تشویق مردم به استفاده از محصولات قابل بازیافت و چندبارمصرف تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظروف پلاستیکی یکبارمصرف در ابوظبی ممنوع می شود

استفاده از ظروف پلاستیکی یکبارمصرف در ابوظبی ممنوع می شود