مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-06سياسي

مبلغین مسائل و ضروریات جامعه را بیان کنند


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: مبلغین باید هوشیارانه عمل کنند و مسایل و ضروریات جامعه را بیان کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در همایش طلایه داران تبلیغ در سنندج، ضمن خطیر برشمردن رسالت روحانیون و مبلغین جامعه اسلامی اظهار کرد: روحانیون باید کمک به دین خدا را اولویت برنامه های خود قرار دهند و هیچ چیز را با دین خدا عوض نکنند.

وی با اشاره به آیات قرآنی که عرصه تبلیغ عرصه نصرت الهی است، افزود: روحانیون باید با اتکا به این آیه قرآنی اگر خدا را یاری کنید، خدا یاری تان می کند در مسیر حرکت خود قرار دهند.

حجت الاسلام پورذهبی بر هوشیاری و عاقلانه عمل کردن و پرهیز از خرافات و داستان سرایی علما و مبلغین تاکید کرد و افزود: روحانیون باید در راستای تبلیغ دین در جامعه بذر محبت و امید را در دل های مردم بکارند.

مبلغین جامعه را به سوی نور و خداپرستی هدایت می کنند امام جمعه سنندج گفت: وظیفه مبلغین هدایت انسان ها از ظلمت و جهل به سوی روشنایی است و مبلغ می تواند جامعه را به سوی نور و خداپرستی هدایت کند.

ماموستا فایق رستمی ضمن محکوم کردن جنایت علیه بشریت در ماه مبارک رمضان و به شهادت رساندن طلاب در مشهد اظهار کرد: در ماهی که اذیت و آزار بر بشریت تحریم شده در جامعه اسلامی شاهد قتل و کشتار طلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبلغین مسائل و ضروریات جامعه را بیان کنند

مبلغین مسائل و ضروریات جامعه را بیان کنند