مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-06سياسي

80 درصد پوشش جنگلی بندپی بابل از بین رفته است


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی مازندران - ساری گفت: 80 درصد پوشش جنگلی و مرتعی بندپی شرقی و غربی بابل به دلیل ساخت وسازهای بی رویه از بین رفته است.

- ، سرهنگ مجید ذکریایی ظهر چهارشنبه در جلسه طرح صیانت از اراضی ملی فرمانده یگان ویژه منابع طبیعی بابا انتقاد از موروثی شدن جنگل های بندپی شرق و غرب شهرستان بابل به دلیل ساخت وسازهای بی رویه ابراز داشت: متأسفانه 80 درصد پوشش جنگلی این مراتع به علت ادعای موروثی بودن از بین رفته است و این مسئله در سال های اخیر فاجعه زیست محیطی را به دنبال داشته است.

وی تصریح کرد: برای دفاع از بیت المال همگان مسئول هستند و نباید هیچ مسئولی برای حفظ کرسی خود سکوت کند و نباید مسئول وظیفه شناس هم مورد تهدیدهای سیاسی قرار گیرد.

وی افزود: در حال حاضر 36 فقره حکم منابع طبیعی بلاتکلیف باقی مانده است که باید بدون ملاحظات سیاسی اجرایی شود و اجرای قانون به دور از هرگونه ملاحظات سیاسی و با عزم ملی برای حفظ منافع مردمی وجلوگیری از خیانت به منابع طبیعی صورت بگیرد.

قاسم عزیززاده گرجی فرماندار شهرستان بابل در پایان جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با تفکیک وتغییر کاربری وساخت و سازهای غیر مجاز ابراز کرد: نباید در تغییر کاربری تبعیض صورت بگیرد و باید قانون برای همگان یکسان اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 درصد پوشش جنگلی بندپی بابل از بین رفته است

80 درصد پوشش جنگلی بندپی بابل از بین رفته است