مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 13:122022-04-06اقتصادي

کمک 7 میلیاردی مردم خراسان جنوبی به بازسازی عتبات عالیات


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی از کمک 7 میلیارد و 200 میلیون تومانی مردم استان برای بازسازی عتبات عالیات عراق خبر داد و گفت: طبق بررسی های گذشته 95 درصد افرادی که کمک می کنند از قشر نیازمندان هستند.

- موسی جوینده رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست هیأت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، اظهار داشت: در سال های قبل از کرونا برنامه های متفاوتی تحت عنوان همایش، پرچم گردانی و جلسات با اصناف و اقشار برگزار می شد اما با شیوع کرونا این برنامه ها تعطیل شد.

وی از افزایش سرانه کمک های مردمی به اعاب مقدسه خبر داد و بیان داشت: آنچه به صورت کشوری به عنوان سرانه برای استان ها مشخص شده برای هر نفر 5 هزار تومان بوده اما مردم استان با کمک 3 میلیارد و 800 میلیون تومانی در سال 99 و 7 میلیارد و 200 میلیون تومانی در سال 1400 سرانه استان را به بالای 9 هزار تومان رساندند.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی با اعلام اینکه طبق بررسی های گذشته 95 درصد افرادی که کمک می کنند از قشر نیازمندان هستند، مطرح کرد: هدف گذاری برای کمک به ساخت و ساز اعتاب مقدسه در سال جاری مشارکت بالای 20 درصدی مردم استان است.

وقف املاک برای کمک به عتبات جوینده از وقف املاک برای کمک به عتبات عالیات خبر داد و عنوان کرد: یک خیر 4 هکتار باغ پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 7 میلیاردی مردم خراسان جنوبی به بازسازی عتبات عالیات

کمک 7 میلیاردی مردم خراسان جنوبی به بازسازی عتبات عالیات