مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-06اقتصادي

تا زمان ابلاغ، قیمت قبر در زنجان همان نرخ قبلی است


مدیر آرامستان های شهرداری زنجان گفت: افزایش قیمت قبور به صورت میانگین خواهد بود و هنوز این موضوع ابلاغ نشده و تا آن زمان قیمت ها همچون گذشته خواهد بود.

- محمود دوستی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اعلام خبر افزایش قیمت قبور در زنجان، اظهار کرد: آیتم های مختلفی برای افزایش در میانگین هزینه ها در نظر گرفته شده و این هزینه ها به دلیل ساختار درآمد - هزینه بودن آرامستان بهشت زهرا است و ما منتظر ابلاغ نرخ جدید هستیم و تا آن زمان نرخ گذشته مبنای امور خواهد بود.

وی افزود: آرامستان های بالا و پایین وقفی بود ولی بهشت زهرا وقفی نبوده و شهرداری برای خرید و ایجاد قبور متحمل هزینه است که برای پرداخت این هزینه ها نیازمند دریافت هزینه از شهروندان است.

البته تسهیلاتی برای افرادی که توان پرداخت هزینه ها را ندارند برابر قانون ارائه می شود و مشکلی در این رابطه نداریم.

این مسئول با اشاره به اینکه افرادی که توانایی پرداخت هزینه را ندارند، چگونه باید هزینه را پوشش دهند، ادامه داد: این افراد به کمیسیون ماده 17 شورای شهر معرفی و پس از احراز شرایط، هزینه های برای این افراد در کم ترین زمان ممکن کاهش و یا به صفر می رسد.

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد ارائه خدمات با بالاترین حد شده و در این رابطه طی ماه های آینده از فناوری های جدید بهره خواهیم برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا زمان ابلاغ، قیمت قبر در زنجان همان نرخ قبلی است

تا زمان ابلاغ، قیمت قبر در زنجان همان نرخ قبلی است