مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-06حوادث

کشف یک تن سیم برق سرقتی در اسلام آبادغرب/ 4 نفر دستگیر شدند


فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند سه نفره سرقت سیم برق در اسلام آبادغرب و کشف یک تن سیم و کابل برق مسروقه از آن ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی اکبر جاویدان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: پس از وقوع سرقت های متعدد سیم و کابل برق در شهرستان اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام تحقیقات گسترده و گشت زنی های هدفمند موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای سیم برق شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با بیان اینکه سارق دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب 75 فقره سرقت با همدستی 2 نفر دیگر در شهرستان اسلام آبادغرب اعتراف کرد، افزود: ماموران پلیس آگاهی در ادامه موفق به دستگیری دیگر اعضای باند شدند.

وی خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده سیم برق در بازجویی ها عنوان کردند سیم های سرقتی را به یک مالخر فروخته اند که این فرد هم در ادامه دستگیر و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی های لازم از منزلش به عمل آمد.

جاویدان یادآور شد: در بازرسی های انجام شده یک تن انواع سیم برق رشته ای، فشار قوی و مسی سرقتی کشف و پس از تشکیل پرونده هر چهار نفر برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک تن سیم برق سرقتی در اسلام آبادغرب/ 4 نفر دستگیر شدند

کشف یک تن سیم برق سرقتی در اسلام آبادغرب/ 4 نفر دستگیر شدند