مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-06ورزشي

سازمان مدیریت از باج خواهی و گروکشی در توزیع اعتبارات خودداری کند


رییس کمیسیون فنی، عمرانی، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید از باج خواهی و گروکشی در توزیع اعتبارات خودداری کند.

- ایسنا/همدان رییس کمیسیون فنی، عمرانی، حمل ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر همدان گفت: سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید از باج خواهی و گروکشی در توزیع اعتبارات خودداری کند.

  مهدی حیدری در گفت وگو با ایسنا، در تشریح این خبر گفت: اخیرا شواهد و قرائنی به دست آمده که یکی از معاونین سازمان مدیریت و برنامه ریزی، تخصیص اعتبارات به شهرداری همدان را منوط به کمک به هیات ورزشی تحت مدیریتی خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه این قضیه به نوعی گروکشی و باج خواهی است، افزود: اگر این موضوع صحت داشته باشد باید به حال نظام توزیع منابع در شهر و کشور تاسف خورد چراکه منابع با سلیقه اشخاص و بده بستان هایی که نتیجه آن سرمایه اجتماعی اشخاص یا برند مدیریتی آنها است ارتباط دارد.

حیدری اضافه کرد: یکی از بزرگترین مشکلات و موانعی که باعث شده در طول 40 و اندی سال انقلاب اسلامی نتوانیم آنگونه که باید امورات مردم را مدیریت کنیم این مدل توزیع سلیقه ای و منفعت گرایانه اعتبارات دولتی است.

عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه از همه مسئولین زیربط درخواست می کنیم جلوی اینگونه توزیع اعتبارات و باج خواهی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان مدیریت از باج خواهی و گروکشی در توزیع اعتبارات خودداری کند

سازمان مدیریت از باج خواهی و گروکشی در توزیع اعتبارات خودداری کند