مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 17:422022-04-05بين الملل

با بسیاری از کشور های عربی روابط محرمانه داریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عیساوی فریج وزیر همکاری منطقه ای رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه این رژیم روابط محرمانه با بسیاری از کشور های عربی دارد، - وزیر همکاری منطقه ای رژیم صهیونیستی مدعی است که بسیاری از کشور های عربی با این رژیم روابط محرمانه دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، عیساوی فریج وزیر همکاری منطقه ای رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه این رژیم روابط محرمانه با بسیاری از کشور های عربی دارد، گفت که، اما ترجیح ما این است که این روابط محرمانه بماند.

وی افزود که این در حال حاضر این کشور های عربی خواهان آن هستند که روابط آن ها با اسراییل همانند عادی سازی روابط با امارات، بحرین، سودان و مغرب، علنی نشود.

بنا بر گزارش شبکه صهیونیستی i24news عیساوی همچنین توافقات عادی سازی روابط با کشور های مذکور با نام توافقنامه های آبراهام را دستآوردی بزرگ توصیف کرد.

طبق گزارش وبگاه الخلیج الجدید ، اظهارات این وزیر صهیونیست در حالی است که ائتلاف امنیتی بین المللی اخیرا در دبی نشستی را در سطح وزرا برگزار کرد که یازده کشور اعم از امارات، مغرب، بحرین، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سنگال، سنگاپور، اسلواکی، هلند و رژیم صهیونیستی در آن شرکت داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با بسیاری از کشور های عربی روابط محرمانه داریم

با بسیاری از کشور های عربی روابط محرمانه داریم