مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 13:072022-04-05حوادث

دستگیری 9 شکارچی غیرمجاز در شمیرانات طی سال گذشته


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات با بیان اینکه در سال گذشته در مجموع 9 شکارچی غیرمجاز دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: این شکارچیان قبل از اقدام به شکار دستگیر شدند و هیچ گونه شکار حیات وحش رخ نداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی سالاروند با اشاره به اینکه در سال گذشته با رفع تصرف و اعاده به وضع سابق 38 فقره ساخت و ساز غیرمجاز، هفت هکتار از اراضی مناطق چهارگانه محیط زیست این شهرستان آزادسازی شد، گفت: گشت و پایش های شبانه روزی و پیگیری حقوقی برای جلوگیری و رفع تصرفات با حداکثر توان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه همچنین در سال 1400، 9 شکارچی غیرمجاز در گشت و پایش ماموران اجرایی این اداره در مناطق تحت مدیریت قبل از اقدام به شکار دستگیر شدند، اظهارکرد: در همین راستا هشت قبضه سلاح ساچمه زنی و گلوله زنی نیز کشف و ضبط شد.

سالاروند در ادامه با اشاره به اینکه شهرستان شمیرانات دارای دو منطقه حفاظت شده ورجین و البرز مرکزی و چهار پاسگاه محیط بانی زردبند، گلندوئک، گرمابدر و راحت آباد است، گفت: در سرشماری پاییزه حیات وحش در سال گذشته، 3000 قوچ و میش در منطقه مناطق تحت مدیریت این شهرستان سرشماری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات با بیان اینکه در سال گذشته حدود 40 مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 9 شکارچی غیرمجاز در شمیرانات طی سال گذشته

دستگیری 9 شکارچی غیرمجاز در شمیرانات طی سال گذشته