مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 12:422022-04-05سياسي

شریعتی نیاسر: مراعات حال معیشتی مردم در ماه رمضان ضروری است


نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: دولت تلاش کرد در شب عید این کار مهم را انجام دهد، در ماه مبارک رمضان اما برخی اقلام افزایش قیمت داشته که رسیدگی به آن ضروری است.

- نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: دولت تلاش کرد در شب عید این کار مهم را انجام دهد، در ماه مبارک رمضان اما برخی اقلام افزایش قیمت داشته که رسیدگی به آن ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مالک شریعتی نیاسر در جلسه علنی امروز(سه شنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی از قوه مجریه بابت کاهش یک ساعته ساعت کاری ادارات به دلیل فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و اقدام شهرداری بابت کاهش ساعت پایان طرح ترافیک تشکر کرد و گفت: مراعات حال مردم هم در حوزه معیشت نیز ضروری است.

همچنان که دولت تلاش کرد در شب عید این کار مهم را انجام دهد، در ماه مبارک رمضان اما برخی اقلام افزایش قیمت داشته که رسیدگی به آن ضروری است.

نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه سال 1401 یک فرصت طلایی برای ایجاد تحولات اساسی در کشور است، تصریح کرد: این سال، سال سوم مجلس، و سال دوم دولت بوده و اگر دست به دست هم دهیم و برخی رقابت های سطح پایین را کنار بگذاریم، می توانیم از این فرصت طلایی تکرار ناپذیر به نفع مردم به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شریعتی نیاسر: مراعات حال معیشتی مردم در ماه رمضان ضروری است

شریعتی نیاسر: مراعات حال معیشتی مردم در ماه رمضان ضروری است