مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 11:522022-04-05سياسي

رزمایش کمک های مومنانه در گلستان با قدرت ادامه پیدا می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان در کلاس احکام کارکنان این نهاد با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: اینکه خداوند یک سال دیگر به ما فرصت داد تا در مهمانی درگاه کریمانه اش حاضر شویم باید این فرصت را مغتنم شماریم که جزو مهمانانش قرار گرفته ایم.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان باید از فرصتی که خداوند به ما داده استفاده کنیم و در این ضیافت الهی شرکت کنیم.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: اینکه خداوند یک سال دیگر به ما فرصت داد تا در مهمانی درگاه کریمانه اش حاضر شویم باید این فرصت را مغتنم شماریم که جزو مهمانانش قرار گرفته ایم.

* در ماه مبارک باید بر معنویت درونی خود بیفزاییم/ قرآن کریم را با حضور قلب بخوانید ملک شاهکوهی عنوان کرد: بزرگان دینی ما همواره به استفاده حداکثری از ماه مبارک رمضان توصیه کرده اند، ما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی باید حداکثر استفاده را از این ماه برده و بر معنویت درونی خود بیفزاییم.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان به عنوان یک ضیافت الهی این فرصت را بر آدمی مهیا می سازد که فضیلت بندگی خداوند را بیش از هر زمان دیگری درک کند، توصیه من به شما برادران عزیزم این است که حتما روزانه قرآن کریم را با حضور قلب فرا گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک های مومنانه در گلستان با قدرت ادامه پیدا می کند

رزمایش کمک های مومنانه در گلستان با قدرت ادامه پیدا می کند