مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 11:422022-04-05پزشكي

برای کسب اطلاعات دارویی از هلال احمر با شماره «41651» تماس بگیرید


مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از پذیرش 4697 نسخه دارویی در ایام تعطیلات نوروزی در داروخانه های مرکزی و تهران پارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا عسکری در خصوص خدمت رسانی داروخانه های هلال احمر در شهر تهران گفت: از ابتدای تعطیلات ایام نوروز (یکم لغایت سیزدهم فروردین ماه)، 4697 بیمار برای تهیه داروهای خود به داروخانه های مرکزی و تهرانپارس مراجعه کرده اند.

وی افزود: داروخانه های هلال احمر به دلیل ویژگی هایی از جمله وجود نیروهای مجرب و متعهد، کنترل و نظارت دقیق و همچنین تأمین و توزیع به موقع و مطمئن داروهای مورد نیاز بیماران و از سویی به واسطه توزیع داروهای خاص با کیفیت مناسب و همچنین داروهای پرونده ای از جایگاه و اهمیت انکارناپذیری در نظام توزیع دارو برخوردار هستند و اکثر داروهایی که در این داروخانه ها عرضه می شود، تحت پوشش بیمه های جاری کشور هستند.

این مقام مسئول در جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در داروخانه مرکزی جمعیت هلال احمر با بکارگیری سیستم مکانیزه و ارائه داروهای خاص، نصب دستگاه خودپرداز، بهره مندی از نیروی انسانی متخصص، پاسخگویی و تکریم مراجعه کنندگان، استقرار نمایندگان سازمان های بیمه گر شامل تأمین اجتماعی، خدمات درمانی، سلامت و نیروهای مسلح در داروخانه و نیز ایجاد امکانات رفاهی تلاش می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای کسب اطلاعات دارویی از هلال احمر با شماره «41651» تماس بگیرید

برای کسب اطلاعات دارویی از هلال احمر با شماره «41651» تماس بگیرید