مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:572022-04-05سياسي

6 هزار بسته افطاری بین نیازمندان نهاوند توزیع می شود


رییس کمیته امداد امام خمینی نهاوند از توزیع 6 هزار بسته افطاری بین نیازمندان این شهرستان خبر داد.

- محمد مرادی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند از توزیع روزانه 200 بسته غذای گرم بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: در راستای اجرای طرح اطعام مهدوی، در ماه مبارک رمضان امسال توزیع 6 هزار بسته افطاری بین نیازمندان تحت پوشش این نهاد هدفگذاری شده که از طریق آشپزخانه های ایجاد شده طبخ و توسط همکاران اداری بین نیازمندان توزیع می شود.

وی افزود: هدف از اجرای طرح اطعام مهدوی توزیع غذای گرم، افطاری ساده و بسته های معیشتی بین نیازمندان است که با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران در سطح شهرستان انجام می شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی نهاوند از آمادگی آشپزخانه های مراکز نیکوکاری کمیته امداد خبر داد و افزود: به منظور طبخ غذای گرم چندین آشپزخانه در مراکز نیکوکاری تدارک دیده شده که با حفظ پروتکل های بهداشتی تا پایان ماه رمضان فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی ها روزانه 200 بسته غذا طبخ و همه روزه توسط همکاران به درب منازل نیازمندان برده می شود افزود: علاوه بر طبخ غذای گرم و دادن افطاری در نظر است با همکاری خیرین یک هزار سبد غذایی  بین نیازمندان توزیع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 هزار بسته افطاری بین نیازمندان نهاوند توزیع می شود

6 هزار بسته افطاری بین نیازمندان نهاوند توزیع می شود