مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 10:522022-04-05اجتماعي

بهسازی معابر منطقه 2 با اجرای 142 فعالیت عمرانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، حمید رضا رنجبربا اشاره به اجرای پروژه های عمرانی در معابر منطقه، - ممعاون فنی و عمران شهرداری منطقه 2 گفت: به منظور آماده سازی معابر برای بهار 1401، طرح بهسازی و آسفالت معابر و نوسازی انهار فرسوده و جداول منطقه اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، حمید رضا رنجبربا اشاره به اجرای پروژه های عمرانی در معابر منطقه، گفت: به منظورآماده سازی این بخش از پایتخت در استقبال از بهار، با هماهنگی نواحی 9 گانه نقاطی که در پایین آمدن کیفیت شاخص های عمرانی زندگی شهری شهروندان موثر بودند شناسایی شد.

وی با اشاره به اینکه که 138 نقطه دارای اولویت برای اجرای طرح های عمرانی احصا شد، افزود: در همین راستا 142 فعالیت عمرانی در قالب بهسازی و نوسازی معابر شهری، پیاده رو و انهار، مناسب سازی معابر و بوستان ها انجام شد.

وی افزود: علاوه بر پروژه های اصلی نگهداشتی و احداثی منطقه دراین طرح بیش از 1300 تن آسفالت توزیع و همچنین بیش از 4 هزار مترمربع لکه گیری و آسفالت شد.

رنجبر مرمت 290 متر طول از انهار و جداول، مناسب سازی 823 مترمربع از معابر را از دیگر اقدامات انجام شده در این طرح برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی معابر منطقه 2 با اجرای 142 فعالیت عمرانی

بهسازی معابر منطقه 2 با اجرای 142 فعالیت عمرانی