مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 09:022022-04-05بين الملل

ممنوعیت گاز طبیعی در ساختمان های جدید نیویورک


گروه های مدافع محیط زیست اعلام کردند کتی هوچول، فرماندار نیویورک به زودی بودجه ای را منتشر می کند که احتمالا شامل برنامه ای برای ممنوعیت گاز طبیعی و سایر سوخت های فسیلی در ساختمان های جدید نیویورک خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مقامات دفتر فرماندار نیویورک اعلام کردند هوچول سرگرم کار با مجلس برای نهایی کردن بودجه است اما نمی توان گفت آنها چه زمانی به توافق خواهند رسید.

هوچول در سخنرانی ژانویه خود متعهد شده بود انتشار گازهای گلخانه ای از ساختمان های جدید تا سال 2027 صفر شود.

تصمیم این ایالت همسو با ممنوعیت استفاده از گاز طبیعی در نیویورک سیتی که دسامبر گذشته اعلام شد و ده ها شهر کوچکتر آمریکا در سال های اخیر گرفته می شود که تلاش می کنند اشکال پاک تر انرژی را جایگزین سوختهای فسیلی کنند.

در کوتاه مدت قوانین جدید تاثیر چندانی در کاهش آلایندگی های نیویورک نخواهند داشت زیرا شامل ساختمان های قدیمی متعددی نمی شود و ساختمان های جدید از برقی استفاده می کنند که در هر حال با سوختن سوخت های فسیلی تولید شده است.

با این حال در بلندمدت انتشار آلایندگی کاهش پیدا خواهد کرد زیرا قانون اقلیمی 2019 این ایالت ملزم می کند کل تولید برق تا سال 2040 از منابع پاک باشد که 70 درصد آن از انرژی های تجدیدپذیر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت گاز طبیعی در ساختمان های جدید نیویورک

ممنوعیت گاز طبیعی در ساختمان های جدید نیویورک