مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 08:122022-04-05سياسي

اجرای طرح جاماندگان راهیان نور در بام ملایر


به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر و گروه جهادی خادمین شهدا طرح جاماندگان راهیان نور در بام ملایر اجرا شد.

- ایسنا/همدان شهردار ملایر گفت: به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر و گروه جهادی "خادمین شهدا" طرح جاماندگان راهیان نور در بام ملایر اجرا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ مجید فرجی در این رابطه توضیح داد: با شیوع ویروس کرونا در کشور و تحت تاثیر قراردادن برنامه راهیان نور و همچنین در راستای ترویج فرهنگ شهدایی شهرداری و شورای اسلامی شهر ملایر با همکاری گروه جهادی خادمین شهدا شهرداری اقدام به فضا سازی مزار شهدای گمنام بام ملایر به منظور استفاده مسافران نوروزی و مردم ملایر کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت 20 روز و به صورت 24 ساعته از 23 اسفند 13 فروردین در خدمت امت شهید پرور ملایر و سایر هم وطنان بود، افزود: این طرح که در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و توجه به مسئله راهیان نور توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر اجرا شد و مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار گرفت.

فرجی خاطرنشان کرد: اجرای طرح جاماندگان راهیان نور توانست درمورد افرادی که هر سال با شوق فرارسیدن اسفندماه به انتظار می نشستند تا شاید برای نخستین یا چندمین بار در سفر راهیان نور این سفر پربار معنوی، مذهبی و شهدایی شرکت کنند، اما با شیوع ویروس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جاماندگان راهیان نور در بام ملایر

اجرای طرح جاماندگان راهیان نور در بام ملایر