مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 فروردین 1401 ساعت 07:472022-04-05سياسي

توضیحات رییس فراکسیون استانهای مرزی در خصوص ورود افاغنه به کشور


رییس فراکسیون استانهای مرزی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: تا وقتی مسیرهای قانونی فعال باشد نیازی به ورود غیرقانونی افاغنه به کشور نیست .

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس فراکسیون استانهای مرزی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: تا وقتی مسیرهای قانونی فعال باشد نیازی به ورود غیرقانونی افاغنه به کشور نیست .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- بدنبال پخش کلیپی در فضای مجازی در خصوص هجوم مهاجران افاغنه به مرزهای کشورمان ، رییس فراکسیون استانهای مرزی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به وضعیت افغانستان بعد از تحولات سیاسی در آن کشور و مهاجرت قانونی و یا غیر قانونی شان به کشوما ، پیگیر موضوع شدیم .

مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افرود : با تشکیل جلسات با وزارت امور خارجه مطلع شدیم، با فعال بودن تمام کنسولگری ها در افغانستان و همچنین فعال بودن سفارت در کابل افاغنه، اکثر افرادی که از افغانستان وارد کشور می شوند ، بصورت قانونی وبا دریافت ویزا وارد کشورمان شده اند .

رییس فراکسیون استانهای مرزی کشور در مجلس با بیان اینکه دستگاههای امنیتی و سیاسی ما بر اوضاع مسلط و مسایل وموارد را زیر نظردارند افزود: بر اساس همین شنیده ها بازدیدی هم در دو آخر سال 1400 از مرز میلک محل تردد افاغنه داشتم و وضعیت ورود افاغنه را بررسی کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس فراکسیون استانهای مرزی در خصوص ورود افاغنه به کشور

توضیحات رییس فراکسیون استانهای مرزی در خصوص ورود افاغنه به کشور