مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 16:322022-04-04سياسي

3 طبقه فوقانی هتل آریانا تا پایان فروردین تخریب می شود


مجتبی ذاکریان فرماندار شهرستان شمیرانات در گفت وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات با اشاره به غیرقانونی بودن 3 طبقه فوقانی هتل آریانا فشم اظهار کرد: این هتل در حریم رودخانه جاجرود در ابتدای حوزه استحفاظی بخش رودبارقصران در مجاورت منطقه حفاظت شده ورجین و دارای 13 طبقه است.

وی گفت: این پروژه دارای مجوز ساخت 10 طبقه بوده که روی همین 10 طبقه هم بحث داریم که چطور گرفته شده اما در کل مالک دارای 10 طبقه مجوز ساخت بوده ولی 13 طبقه بنا کرده است.

  فرماندار شهرستان شمیرانات بیان کرد: سال 93 حکم تخریب 3 طبقه فوقانی این ساختمان صادر شده و پرونده به تجدید نظر رفته و در سال 94 قطعی شده که هم طبق ماده 99 و هم دیوان عدالت اداری دستور تخریب داده است اما تاکنون در اجرای حکم تعلل شده و الان همان اتفاقی که سال 93 باید می افتاد را رقم می زنیم.

ذاکریان خاطرنشان کرد: چند مرحله به مالک اعلام شده که این 3 طبقه غیر قانونی است و باید تخریب شود اما هم توسط مالک و هم توسط دستگاه هایی که وظیفه صیانت از حقوق عامه دارند، کوتاهی شده است.

  وی ادامه داد: اعلام کردیم که اضافه بنا تخریب شود اما پیش بینی می کنیم که اتفاق خاصی رقم نخورد لذا هفتم فروردین ماه جاری نامه به مالک ابلاغ شده و 20 روز مهلت داده شده که تخریب را شروع کنند و در حالی که تا 27 فروردین تخریب را شروع نکنند، دهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 طبقه فوقانی هتل آریانا تا پایان فروردین تخریب می شود

3 طبقه فوقانی هتل آریانا تا پایان فروردین تخریب می شود