مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 14:422022-04-04بين الملل

لاوروف: وقایع شهر بوچا، یک «حمله ساختگی» بوده است


وزیر خارجه روسیه تصریح کرد که وقایع بوچا یک حمله ساختگی بوده است که صلح و امنیت بین المللی را تهدید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، سرگیی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه امروز (دوشنبه) با اشاره به تصاویر منتشرشده از شهر بوچا تأکید کرد که وقایع در بوچا در حقیقت یک حمله ساختگی بوده است.

خبرگزاری روسی تاس در این خصوص گزارش کرد، لاوروف در نشست با مارتین گریفیتس معاون آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل از تلاش غرب برای گمانه زنی در مورد مسائل انسانی در اوکراین خبر داد.

وزیر امور خارجه روسیه در این خصوص گفت: یک بار دیگر، یک حمله ساختگی دیگر در شهر بوچا منطقه کی یف پس از آن آغاز شد که نیروهای نظامی روس مطابق با برنامه و توافقات حاصله، این منطقه را ترک کرده بودند.

چند روز بعد، صحنه سازی در آنجا ترتیب داده شد که توسط نمایندگان اوکراینی و حامیان غربی آنها از طریق تمام کانال ها و شبکه های اجتماعی انتشار یافت .

وزیر امور خارجه روسیه سپس تأکید کرد که نیروهای نظامی روسیه به طور کامل در تاریخ 30 مارس (10 فروردین ماه) شهر بوچا را ترک کرده بودند و در این خصوص گفت: در 31 مارس، شهردار [بوچا] رسماً گفت که همه چیز خوب است و دو روز بعد دیدیم که چه تولیداتی در همان خیابان ها سازماندهی شد که اکنون سعی دارند از آن برای اهداف ضد روسی استفاده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: وقایع شهر بوچا، یک «حمله ساختگی» بوده است

لاوروف: وقایع شهر بوچا، یک «حمله ساختگی» بوده است