مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 10:272022-04-04سياسي

عضو جنبش انصارالله: آزادی یمن نزدیک است


عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله تاکید کرد که تنها راه حل بحران یمن، وحدت طرف های یمنی در مقابل تهاجم دشمنان خارجی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، محمد البخیتی عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله امروز (دوشنبه) تاکید کرد که آزادی یمن نزدیک است و این آزادی حتماً تحقق خواهد یافت.

طبق گزارش شبکه المیادین البخیتی با اعلام آمادگی کشورش برای صلحِ تضمین کننده کرامت و سلامت مردم یمن، گفت: وحدت ملی در مقابل تهاجم خارجی و مشارکت همه طرف ها در مسیر شرافت آزادی، به تنها گزینه حل وفصل سیاسی تبدیل شده است .

 عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، با اشاره به اینکه دشمن هیچ گاه اجازه نمی دهد که طرف های یمنی به دور از دخالت و تاثیرات خارجی با یکدیگر گفت وگو کنند، افزود: دست ما حتی به سوی کسانی که در دعوت دشمن به تجاوز نقش داشتند نیز دراز است؛ و این به منظور متحدکردن صفوف ملی برای تکمیل روند آزادی است .

وی در این زمینه خاطرنشان کرد: هر طرف سیاسیِ درگیر که خواستار مداخله نظامی خارجی در کشورمان باشد، اعتبار این تصمیمش ابتدا برای اشغالگران از بین می رود و در گام بعدی، حضور خود را در روند آزادی یمن از دست خواهد داد .

البخیتی افزود: هیچ انتخابی جز بازگشت به صفوف وحدت ملی برای حزب اصلاح و جماعت اخوان المسلمین باقی نمانده است؛ این تنها راه حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو جنبش انصارالله: آزادی یمن نزدیک است

عضو جنبش انصارالله: آزادی یمن نزدیک است