مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 فروردین 1401 ساعت 07:072022-04-04سياسي

شهروندان به موازات افزایش مطالبه گری ها همکاری لازم را با شهرداری داشته باشد


دکتر فدا حسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی از پروژه های اجرا شده و در دست اقدام شهرداری زاهدان بازدید کرد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان دکتر فدا حسین مالکی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی از پروژه های اجرا شده و در دست اقدام شهرداری زاهدان بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در این بازدید دکتر مالکی گفت: جمعیت جوان و مولد استان و شهر زاهدان به عنوان یکی از مهمترین ظرفیتها و قابلیتهای این منطقه محسوب می شود و با توجه به نیازی که برای تحول قشر جوان وجود دارد باید بسترهای لازم توسط دستگاه های ذیربط برای تحقق هر چه بهتر این مهم فراهم شود.

وی با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری و وجود برخی مشکلات در مسیر ارائه خدمات گفت: شهرداریها مشکلات خاص خودشان را دارند شرایط کاری مدیران در این مجموعه خدمتگزار بسیار متفاوت بوده و این عزیران در مسیر ارایه خدمات همواره با استرسهای زیادی روبرو هستند.

وی افزود: نگاه مردم به شهرداریها بسیار تاثیرگذار است و شهروندان باید به موازات افزایش مطالبه گری ها و به منظور حل مسائل و کاهش مشکلات همواره مشارکت و همکاری لازم را با مدیران شهری داشته باشد.

دکتر مالکی گفت: بسیاری از مسائل داخلی و چالشهای ایجاد شده را می توان با شفاف سازی و ارائه گزارشهای صحیح برطرف و زمینه تسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان به موازات افزایش مطالبه گری ها همکاری لازم را با شهرداری داشته باشد

شهروندان به موازات افزایش مطالبه گری ها همکاری لازم را با شهرداری داشته باشد