مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 20:322022-04-03اقتصادي

بهبود تقسیم سود شرکت ها در مجامع 1400


باتوجه به ثبات نرخ ارز در اواسط سال 1400 و افزایش روند تولیدات شرکت ها و بنگاه های تولیدی به نظر می آید روند سودآوری شرکت ها به نسبت دوسال اخیر به ثبات قابل توجهی رسیده باشد.

- ، حسین محمودی اصل کارشناس ارشد بازارسرمایه، در خصوص شرایط بازار در زمان برگزاری مجامع، اظهار کرد: وضعیت سودآوری شرکت ها در سال 1400 به نسبت سال 99 بیش از 70 درصد رشد را نشان می دهد که بخشی از آن مربوط به افزایش تورم داخلی و رشد قیمت های جهانی می شود.

او بیان کرد: در میانه سال 1400 باتوجه به ثبات نسبی در نرخ ارز و گزارش های مندرج در سامانه کدال به نظر می آید روند سودآوری شرکت ها به نسبت دوسال اخیر به ثبات قابل توجهی رسیده است.

این کارشناس ارشد بازارسرمایه تاکید کرد: شرایط تحریم و محدویت واردات نیز برای برخی صنایع موقعیت بهتری را به لحاظ گسترش تولیدات و افزایش سودآوری به وجود آورد.

محمودی اصل بیان کرد: در حال حاضر با توجه به p/e بازار سرمایه که محدوده 8 واحد را نشان می دهد سهام بسیاری از شرکت ها در سطح ارزشمندی قرار دارد و به نظر می رسد سهامداران در زمان مجامع سودآوری قابل توجهی را به نسبت سال گذشته تجربه کنند.

او گفت: اکنون براساس گزارشات و مدارک مندرج در سامانه کدال شرکت های پتروشیمی، پالایشی و معدنی وضعیت بهتری را در شناسایی سود، تقسیم سود و اخبار مجمع خواهند داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبود تقسیم سود شرکت ها در مجامع 1400

بهبود تقسیم سود شرکت ها در مجامع 1400