مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 20:272022-04-03سياسي

رعایت آداب تشرف به ماه رمضان / نشاط روحی در رمضان را حفظ کنیم


نائب رییس شورای هیئت های مذهبی کشور با تأکید بر لزوم رعایت آداب تشرف به ماه رمضان و مداومت بر انجام اعمال معنوی این ماه در طول سال، گفت: نشاط روحی در رمضان را حفظ کنیم.

- ایسنا/لرستان نائب رییس شورای هیئت های مذهبی کشور با تأکید بر لزوم رعایت آداب تشرف به ماه رمضان و مداومت بر انجام اعمال معنوی این ماه در طول سال، گفت: نشاط روحی در رمضان را حفظ کنیم.

حجت الاسلام روح الدین دریکوند امروز 14 فروردین ماه با اشاره به ضرورت شناخت آداب و ادب ماه رمضان، اظهار کرد: ماه رمضان تحول عظیم عبادی و سلوکی است و تلاش ما بر حفظ نشاط روحی این ماه باشد.

وی با اشاره به اینکه می دانیم نماز ذکر و یاد است و اگر حج می رویم برای بیداری و معرفت است، ادامه داد: وقتی انسان در راه خدا ایستاد صاحب تقوا می شود عملی که به ما تقوا می دهد روزه است چراکه به استناد آیات قرآن خداوند تقوا را حاصل ماه صیام و روزه داری قرار داده است.

دریکوند با اشاره به اینکه تمام عبادات در رمضان به ثمر می رسد و رمضان فرصت ارزشمند و تکرارنشدنی برای کسب توشه آخرت است، تصریح کرد: امام سجاد (ع) وقتی می خواهد با رمضان وداع کند، گریه و زاری می کند و می فرماید رمضان عزیزترین عزیز من است و این نشان از اهمیت این ماه مهمانی حق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت آداب تشرف به ماه رمضان / نشاط روحی در رمضان را حفظ کنیم

رعایت آداب تشرف به ماه رمضان / نشاط روحی در رمضان را حفظ کنیم