مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 19:372022-04-03سياسي

8.5 میلیون زائر به مشهد سفر کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد افزود: از 10 اسفندماه پارسال همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) حضور زائران و عاشقان زیارت امام رضا (ع) در مشهد مقدس را شاهد هستیم و نکته قابل توجه این است که طی روز های 12و 13 فروردین .

- معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی گفت: بیش از 8 میلیون و 500 هزار زائر و مسافر از روز مبعث حضرت رسول اکرم (ص) تا پایان 13 فروردین ماه امسال به مشهد وارد شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو حجت الاسلام حجت گنابادی نژاد افزود: از 10 اسفندماه پارسال همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) حضور زائران و عاشقان زیارت امام رضا (ع) در مشهد مقدس را شاهد هستیم و نکته قابل توجه این است که طی روز های 12و 13 فروردین جاری میزان خروجی مسافر بیش از 300 هزار نفر اعلام شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین میزان خروج مسافر از مشهد طی روز های دهم و یازدهم فروردین ماه گزارش شده است، افزود: در روز های مذکور، روزانه بیش از 500 هزار نفر خروجی مسافر ثبت شده است.

معاون هماهنگی امور زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: به همت کمیته حمل و نقل ستاد تسهیلات خدمات سفر استان و معاون هماهنگی عمرانی استانداری تمهیدات مطلوب برای بازگشت مسافران فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8.5 میلیون زائر به مشهد سفر کردند

8.5 میلیون زائر به مشهد سفر کردند