مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 19:072022-04-03سياسي

ضرورت ایجاد پیوند میان نسل جوان با هویت و الگوهای انقلابی گیلان


مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه جوانان در گام دوم انقلاب تمدن ساز هستند، گفت: باید بین نسل جوان و هویت ها و الگوهای انقلابی گیلان پیوند ایجاد شود.

- ، حجت الاسلام سعید مهدوی بعد از ظهر یکشنبه در یادواره شهید ابوالحسن کریمی دادستان شهید استان گیلان، اظهار کرد: شهید کریمی از سن جوانی در راه خدا و برای انقلاب اسلامی گام برداشته است.

وی در ادامه به دغدغه شهید کریمی در این زمینه اشاره و اضافه کرد: در گام دوم انقلاب نیز جوانان رکن اصلی و نقش تأثیرگذاری دارند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان با تأکید بر اینکه جوانان در گام دوم انقلاب تمدن ساز هستند، تصریح کرد: نقش جوانان در تمدن سازی بسیار مهم حائز اهمیت است.

وی در ادامه با بیان اینکه باید میان نسل جوان گیلانی با هویت ها و الگوهای انقلابی این استان پیوند ایجاد شود، گفت: شهید ابو الحسن کریمی هویت گیلان است که در اوایل انقلاب اسلامی مجاهدت های بسیاری کرده است.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه به برخی از ویژگی های شهید کریمی اشاره و اظهار کرد: ساده زیستی، مجاهدت در راه رفع شبهات و مبارزه با ظلم و بی عدالتی از مهم ترین ویژگی های شهید ابوالحسن کریمی است.

وی با اشاره به سابقه درخشان گیلانی ها در دین داری و ارادت به ائمه اطهار (ع)، تصریح کرد: قبل از پیروزی انقلاب نیز جوانانی در گیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ایجاد پیوند میان نسل جوان با هویت و الگوهای انقلابی گیلان

ضرورت ایجاد پیوند میان نسل جوان با هویت و الگوهای انقلابی گیلان