مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 14:122022-04-03سياسي

برگزاری مسابقات «نماز در سیره امام علی (ع) و سخن قرآن» ویژه ماه رمضان


ستاد اقامه نماز در ماه مبارک رمضان مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام علی (ع) و مسابقه بزرگ پیامکی «سخن قرآن» را برگزار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس ستاد اقامه نماز در ماه مبارک رمضان مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام علی (ع) و مسابقه بزرگ پیامکی سخن قرآن را برگزار می کند.

این دو مسابقه به صورت روزانه در ماه مبارک رمضان از طریق سایت و شبکه های اجتماعی ستاد اقامه نماز برگزار می شود و سؤالات این مسابقه از کلام حجت الاسلام قرائتی رییس ستاد اقامه نماز درخصوص قرآن، روزه، نماز و دعا تنظیم و بصورت روزانه یک کلیپ و یک سؤال برگزار خواهد شد.

ستاد اقامه نماز به منظور بهره مندی از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان در مطالعه محتوای سودمند مسابقه سراسری کتابخوانی با عنوان نماز در سیره و سخن امام علی (ع) را به صورت سراسری و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان تا پایان اردیبهشت ماه در استان های کشور و دستگاه های اجرایی برگزار می کند.

علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه می توانند هر روز با مراجعه به سایت ستاد اقامه نماز به نشانی www.

namaz.

ir و یا شبکه های اجتماعی اینستاگرام، ایتا، سروش، بله سؤالات را دریافت کنند و فقط عدد گزینه مورد خود را بدون هیچ کلمه اضافی به سامانه پیامکی 1000017 ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات «نماز در سیره امام علی (ع) و سخن قرآن» ویژه ماه رمضان

برگزاری مسابقات «نماز در سیره امام علی (ع) و سخن قرآن» ویژه ماه رمضان