مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-03سياسي

دو مسابقه بزرگ فرهنگی توسط ستاد اقامه نماز کشور برگزار خواهد شد


ستاد اقامه نماز در ماه مبارک رمضان مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام علی(ع) و مسابقه بزرگ پیامکی«سخن قرآن» را برگزار می کند.

- ، ستاد اقامه نماز در ماه مبارک رمضان مسابقه سراسری کتابخوانی نماز در سیره و سخن امام علی (ع) و مسابقه بزرگ پیامکی سخن قرآن را برگزار می کند.

مسابقه بزرگ پیامکی سخن قرآن به صورت روزانه در ماه مبارک رمضان از طریق سایت و شبکه های اجتماعی ستاد اقامه نماز برگزار می شود و سوالات این مسابقه از کلام حجت الاسلام قرائتی رییس ستاد اقامه نماز در خصوص قرآن، روزه، نماز و دعا تنظیم و به صورت روزانه یک کلیپ و یک سوال برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت شرکت در مسابقه می توانند هر روز با مراجعه به سایت ستاد اقامه نماز به نشانی www.

namaz.

ir و یا شبکه های اجتماعی اینستاگرام، ایتا، سروش، بله سوالات را دریافت کنند و فقط عدد گزینه مورد خود را بدون هیچ کلمه اضافی به سامانه پیامکی 1000017 ارسال نمایند.

قرعه کشی به صورت روزانه و نتایج آن در عید سعید فطر از طریق پایگاه اطلاع رسانی و شبکه های اجتماعی اعلام خواهد شد که در پایان به 150 نفر از برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

ستاد اقامه نماز به منظور بهره مندی از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان در مطالعه محتوای سودمند مسابقه سراسری کتابخوانی با عنوان نماز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو مسابقه بزرگ فرهنگی توسط ستاد اقامه نماز کشور برگزار خواهد شد

دو مسابقه بزرگ فرهنگی توسط ستاد اقامه نماز کشور برگزار خواهد شد