مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 13:172022-04-03سياسي

مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ارومیه برگزار می شود


جمع خوانی قرآن کریم با حضور قاریان ملی و بین المللی در طول ماه مبارک رمضان در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار می شود.

- ارومیه – جمع خوانی قرآن کریم با حضور قاریان ملی و بین المللی در طول ماه مبارک رمضان در مصلی امام خمینی (ره) ارومیه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، برنامه ترتیل قرآن کریم همزمان با آغاز ماه پر فضیلت رمضان برای ختم یک جز از قرآن کریم در روز از ساعت 17:30 تا 19 در مصلی امام خمینی ارومیه برگزار خواهد شد.

قائم مقام مدیر صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی در خصوص پخش این مراسم از صدا و سیمای مرکز استان گفت: به منظور بهره مندی افرادی که امکان حضور در این محفل نورانی را ندارند مراسم به شکل مستقیم و زنده از شبکه استانی پخش خواهد شد.

کامبیز خوشدلی با بیان اینکه صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی با برنامه های ویژه ای به استقبال ماه مبارک رمضان 1401 رفته است، افزود: رمضان عطری با محوریت تبیین موضوعات شرعی و معرفی شهدای این ماه ویژه برنامه افطاری سیما است.

وی ادامه داد: برنامه زنده جمع خوانی از مصلی ارومیه، سحر زمزمه سی و اذان نغمه سی دیگر برنامه های معاونت سیمای صداوسیمای مرکز آذربایجان غربی در ماه مبارک رمضان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ارومیه برگزار می شود

مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ارومیه برگزار می شود