مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-03سياسي

اردوی جهادی دامپزشکی لرستان در مناطق محروم شهرستان چگنی برگزار شد


اردوی جهادی اداره کل دامپزشکی استان لرستان در مناطق محروم شهرستان چگنی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی فروغی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل دامپزشکی لرستان صبح امروز یکشنبه در گفتگو با رسانه ها از برگزاری اردوی جهادی در منطقه هفت چشمه از توابع شهرستان چگنی در این استان خبر داد.

وی افزود: این اردوی جهادی با هماهنگی های صورت گرفته توسط بسیج جامعه مهندسان کشاورزی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و در پی جلسه ای با حضور فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) و مدیرکل دامپزشکی استان لرستان برگزار شد.

فروغی تصریح کرد: این اردوی جهادی به صورت یک روزه در منطقه محروم هفت چشمه از توابع شهرستان چگنی و با عنوان بزرگداشت شهدای گمنام استان لرستان عملیاتی شد.

وی افزود: در این اردوی یک روزه مصطفی زبردست مدیرکل دامپزشکی استان لرستان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دامپزشکی استان و معاونت سلامت دامپزشکی استان حضور داشتند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداره کل دامپزشکی لرستان عنوان کرد: در قالب این حرکت جهادی کار واکسیناسیون دام های سبک و سنگین منطقه، با حضور کارشناسان دامپزشکی استان و شهرستان چگنی انجام شد.

ویزیت، نسخه نویسی و بیماری یابی دام ها، سمپاشی اماکن دامی و برگزاری کلاس های آموزشی چهره به چهره برای دامداران و بهره برداران روستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی جهادی دامپزشکی لرستان در مناطق محروم شهرستان چگنی برگزار شد

اردوی جهادی دامپزشکی لرستان در مناطق محروم شهرستان چگنی برگزار شد