مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 12:322022-04-03اقتصادي

شورانشینان به 2 لایحه پاسخ مثبت دادند


دو لایحه در پنجاه و پنجمین جلسه شورای شهر تهران پس از بررسی های لازم به رای گذاشته شد که در نهایت با رای موافق تصویب شد.

- ، مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قرار بود یک حذف در اعتراض فرماندار صورت بگیرد، گفت: آبونمان ماهیانه 130 هزار تومان حذف شد که نظر فرمانداری تأمین شود و بر این اساس عدد 10 درصد کاهش یافته و هزینه جمع آوری هر کیلوگرم پسماند پزشکی به هزار و 640 تومان، پسماند پزشکی بی خطر به هزار و 370 تومان و 520 تومان نیز دفن پسماند رسید و رقم آبونمان نیز حذف شد.

پیرهادی افزود: آبونمان در این راستا که تسهیلاتی برای کادر درمان در نظر گرفته شود، حذف شد.

ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با بیان اینکه بندهای این مصوبه توسط فرمانداری مورد قبول قرار گرفت و تنها یک بند مورد اعتراض بود، گفت: افزایش آبونمان 100 درصد بود که مورد اعتراض قرار گرفت و بحث این بود که وزارت بهداشت در این زمینه حق داشت اما با این وجود برگشت داده شد که بررسی شود.

مهدی عزیزی مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران هم در این جلسه با بیان اینکه ما بحث اصلاح و بازنگری و واقعی سازی را داشتیم، گفت: عدد آبونمان طبق دستورالعمل کمیسیون ماده 90 که مورد اعتراض بود، اصلاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورانشینان به 2 لایحه پاسخ مثبت دادند

شورانشینان به 2 لایحه پاسخ مثبت دادند