مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 فروردین 1401 ساعت 11:572022-04-03سياسي

اجرای 2800 برنامه قرآنی ویژه ماه رمضان در استان اردبیل


رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از اجرای 2800 برنامه قرآنی ویژه ماه رمضان در استان اردبیل خبر داد و گفت: توجه به تبیین و روشنگری و نیز تقویت بنیان خانواده در اولویت است.

- حجت الاسلام عزیز صابر پیش از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی فعالیت های قرآنی ویژه ماه رمضان در جمع رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های تابعه استان اردبیل اظهار کرد: طبق برنامه ریزی های انجام شده، برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان در قالب مراسم و محافل انس با قرآن، جلسات جزء خوانی و جلسات تفسیر قرآن کریم در مناطق مختلف استان برگزار می شود.

وی به اجرای 2800 برنامه در ماه رمضان در استان اردبیل اشاره کرد و افزود: در ماه مبارک رمضان، 500 جلسه تفسیر، معنی و محافل انس با قرآن، جلسات خانگی و مراسم ختم قرآن در مؤسسات و خانه های قرآنی شهری و روستایی، محفل قرآن، در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار می شود.

توجه به ظرفیت فضای مجازی و رسانه در برنامه های قرآنی رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی اردبیل از تولید محتوای قرآنی و اجرای 2000 برنامه در فضای مجازی خبر داد و گفت: در فضای مجازی 2000 مورد برنامه به همت فعالان قرآنی، کانون های قرآن و عترت و نیز فعالان رسانه ای و همکاری صدا و سیمای مرکز استان اردبیل اجرا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 2800 برنامه قرآنی ویژه ماه رمضان در استان اردبیل

اجرای 2800 برنامه قرآنی ویژه ماه رمضان در استان اردبیل